Friday, January 13, 2012

rindu kawan pendek nie

assalamualaikum , apa khabar semua ? dah lama tak update blog nie. dah lama aku simpan dalam peti sampai berabuk . 

tujuan aku tulis pasal AMALINA AFIQAH II sebab aku rindu diaa . dah lama kitaorang tak contac dan stop macam tuh je . dulu oncall text bagai now dah tak ada dah . satu call and text tak ada . aku faham dia pun maybe busy dgn sekolah . it okay . aku ingat lagi first meet dekat PRADA PAVILION or CUCCI PAVILION or AL-AMAR PAVILION aku pun dah lupa tapi antara 3 tempat nie lahh . haha, time tuh sumpah malu malu kucing . aiyoyoyo, aku tak tahu kenapa . lepas je kejadian aku dengan daniell terus lose contact sebab ******* peribadi . aku harap AMALINA AFIQAH sihat dan bahagia dengan orang yang dia sayang . act aku still sayang dia but ......... . okay itu sahaja cerita saya untuk hari ini if ada masa kita berjumpa lagi . terima kasih kerana membaca dan hayati :') .