Wednesday, August 10, 2011

TAKDIR KU BEGINI :')


pada tarikh 10.08.2011 hari yang paling beruk bagi aku , apaa aku buat semua nyee salah . apaa salah aku sampai kauu taknak terima aku kesalahan aku nieee ? aku nieee menyusahkan kauu ! jijik ! dan semua lahh ! grrr , aku tak tahu mane silap aku :'( . hm aku tahu dan aku sedar silap aku yang dulu . tapee lahh wehh , aku dah give up lahh dgn kauu . aku redha jee apaa yang berlaku . tak guna aku nak bersedih , menangis , dan bagai . benda dah belaku tak akan nak patah balik kan ? masa berlalu dgn pantas , nyawa aku pun nak sampai hujung dah . kalau aku mati nanti aku doa kan kauu berjaya dalam hidup ! aku taknak tengok kauu susah nanti ,, study hard untuk masa depan kauu jugak kan ? hopeee happy and smiley everyday :') . iloveyouuusahabat :)