Monday, May 30, 2011

BERCUTI DI ILHAM RESORT PNB , PORT DICKSON :)

pada 28.05.2011:-

aku sekelurga bertolak pergi ke ilham resort pnb , port dickson untuk family day's 3D generation anjuran makcikaku tapi hari pertama aku sekeluarga lewat tiba sebab aku adaa class tiutin dan ayah aku ada kerja di office so bertolak dari rumah pukul 3.30 sampai port dickson 4.20 , laju tak laju ayah aku drive kan ? macam F1 dahh :) . sampai sampai jeee terus adaa aktiviti . monkey walk dan bawa ping pong bagai kanak kanak . bagi dewasa pulak aktiviti bercouple <3 . aktiviti apa entahh aku pun tak tahu sebab aku jaga anak makcik aku :D .

pada 29.05.2011:-

bangun pagi pukul 6.30 sebab solat dgn atok aku , and then sambung tidur balikkk sampai pukul 8.05 . huh , penat korangg tahu . pagi pagi buta pukul 8.30 dah mandi pool macam orangg gileeeee dah lahh air pool sejuk aku main mandi jeee . haha, best gileeeee . mandi sampai pukul 10.30 and then naik atas mandi mandi semua lepak lepak and then tertidurr . sampai kan lunch aku lupa tahu  bangun bangun tengok tengok makan dah habis :'( . aku minta ayah aku duit makan dekat bawah . macam macam adaaa :) . cakap lahh apa mauu . pukul 3.00 sambung tidur balikk sampai pukul 4.30 and the salin baju siap siap untuk aktiviti lain pulakk . aduhh , loteh lotehh . malam pulak adaa BBQ and karoke :) . bab yang karoke niee best sebab aku dapat nyanyi aku (new boyz-meraung and sejarah mungkin berulang) . makcik aku lagi lahh dangut mari <3 . lepak lepak sampai pukul 2.00 or 3.00 pagi , texting with Nor Hanani Ismail and then tertidur dekat ruang tamu :) .

pada 30.05.2011:-

pukul 8.00 tepat aku sudah bangun breakfast siap siap salin baju semua untuk mandi di pool kali terakhir . sampai jeee pool aku dgn adik saudara terus lompat macam monyet lahh . haha, pastu kene marah dgn pak guard lahh :) . aku mandi pool sekejap jee ohh daro pukul 8.30 hingga 9.30 macam tuehh and then aku dah balik bilik balik sebab boreddd :) . and then pukul 11.30 macam tuehh siap sipa kemas barang semua nak pulang kuala lumpur sebelum pulang ayah aku belanjee steamboard dekat bawa tuehh perrrhhhh , sedap lahh wehh . aku siap tambah lagi :) . pukul 2.00 bertolak dari ilham resort and then singgah teluk kemang beli barang barang and sagu hati and bagai lahh :)  haha, emak aku belanje aku sunglasse huh, and then pukul 3.30 bertolahh pulang ke kuala lumpur tidur dalam kereta semua and then sampai jee rumah aku straight cirit berit :'( . aduhh , kesian  lahh :) .




swimmingpool


taman pokok 


swimming pool kanak kanak 


air pancut 


air pancut ii



seri kenangan


lobby 


lobby 


menujuk ke setiap bilik


menujuk ke setiap bilik


rehat rehat 


swimmingpool dewasa 


tempat makan 


keunikan 


tempat basah kan badan