Sunday, May 22, 2011

AIZZA MOHD :)

haha, koramg kenal budak atas nieee ? haha, name diaa aizza mohd sekolah semekar :D . haha, best doh bergurau dengan diaaaa :) . fisrtly , aku sampai jee class tak tahu nak duduk mane , tetiba diaaaa suruh aku duduk sebelah diaa , pada mula aku malu tapi buat bodoh jee lahh kawan si maheera et and the geng :D . nasib baik aku kenal diaaa dah lama , kalau tak grr taknak duduk sebelahh diaa :D . secondly , time math kitaorag tiru orang belakang iaitu si athirah azman . haha, kelakar dohh . time bahasa melayu kitaorang fokus balik and last timeee bahasa inggeris tak boleh fokus balik sebab diaa kacau aku ! main main picit leher aku lahh , telinga aku lahh , mata aku lahh and bagai lahh . grr geram aku , pastu bilaa aku pergi tandas handphonee aku hilang sementara tengok tengok diaa ambil , celaka kauu ! haha, niee paling best . diaaa pergi tandas giliran aku dengan shammer ambil barang diaaaa .  sempat ambil tissu jeee yang lain tak sempat :D . haha, aku minta tanda tangan diaa dua kali wehh , satu kecil satu besar :D haaaaaa , aku bagi kauu cooker monster , jaga elok elok tahu ! ingat tuehh ! jaga diaaa , mandi dan bagai lahh apa yang patut ! aku rindduuu cooker monster :'( . haha, anywere iloveyouu lahh kawan :-*